Studio

Od koncepcji po spójny wizerunek

( identyfikacja wizualna )

Identyfikacja wizualna to kompleksowa usługa dla pasjonatów i zaangażowanych właścicieli firm, którzy chcą przenieść swój biznes na wyższy poziom. Dzięki pakietom identyfikacji wizualnej otrzymasz wszystkie niezbędne elementy tworzące spójny wizerunek Twojej marki. Pomagamy budować marki, które opowiadają głębszą historię i mają wyjątkową przestrzeń na rynku.

identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu

699 PLN

Mini Brand

Potrzebujesz projektu w dobrej cenie, z krótkim czasem realizacji? Dzięki usłudze Mini Brand stworzymy podstawowe elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki w ciągu 2 tygodni. 

1799 PLN

Brand Start

Stworzony dla nowych marek, które nie posiadają jeszcze spójnego wizerunku. W pakiecie została zawarta podstawowa analiza charakteru marki oraz najważniejsze elementy do rozpoczęcia pracy nad budowaniem nowej marki, która zapada w pamięci odbiorców.

cena ustalana indywidualnie

Brand Kit

Projekt identyfikacji wizualnej dostosowany do indywidualnych potrzeb Twojej marki. Pakiet zawiera pełną analizę charakteru marki. Pakiet możesz rozbudować o dodatkowe elementy, aby otrzymać wszystko, czego potrzebujesz. Wypełnij krótki formularz, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

*Pakiet Mini Brand nie zawiera pełnego projektu logo, a wyłącznie projekt monogramu. Monogram to znak graficzny wykonany na podstawie zestawienia inicjałów od imienia i nazwiska osoby lub nazwy marki.
**W cenę pakietu został wliczony Brand board, który stanowi jednostronny plik PDF, przedstawiający podstawowe elementy marki: logo, paletę kolorów i zestaw fontów.

199 PLN

Monogram*

*Monogram możesz zamówić tylko jako odrębną usługę. Pozostałe pakiety zawierają projekt wariantu podrzędnego logo, dlatego nie ma konieczności dobierania usługi Monogram dodatkowo.

999 PLN

Logo

📲 Twoja Marka na Instagramie

1199 PLN

Instagram Brand

Pakiet Instagram Brand to kompleksowy zestaw elementów tożsamości wizualnej dedykowanych dla marek, które chcą wzmocnić swoją obecność na Instagramie i zbudować tam spójny oraz przyciagający wizerunek.

*Pakiet Instagram Brand nie zawiera pełnego projektu logo, a wyłącznie projekt monogramu. Monogram to znak graficzny wykonany na podstawie zestawienia inicjałów od imienia i nazwiska osoby lub nazwy marki.

Porównanie pakietów identyfikacji wizualnej

Mini Brand Instagram Brand Brand Start Brand Kit
ANALIZA CHARAKTERU MARKI
ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ
PRZEGLĄD KONKURENCJI
KIERUNEK WIZUALNY
MOODBOARD
TON MARKI
PALETA KOLORÓW
MONOGRAM
LOGO Z WARIANTAMI
TYPOGRAFIA
KEY VISUAL
OKŁADKI WYRÓŻNIONYCH RELACJI
SZABLONY DO POSTÓW
1 TURA POPRAWEK DO PROJEKTU
BRAND BOARD
Prezentacja marki (Brand book)
MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY
Wybierz pakiet
Wybierz
Pakiet Mini Brand
Wybierz
Pakiet Instagram Brand
Wybierz
Pakiet Brand Start
Wybierz
Pakiet Brand Kit
identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu

Rezerwacja terminu realizacji

Przed rezerwacją terminu rozpoczęcia realizacji projektu musisz wypełnić i przesłać do nas brief. Zastanów się nad grupą docelową i misją Twojej marki. Przemyśl, jakie cechy posiada Twoja marka. Ważne jest także, aby marka posiadała już swoją nazwę.

Brief dotyczący projektu jest niezbędnym elementem naszej pracy. Wypełnij go dokładnie, abyśmy mogli sprostać Twoim oczekiwaniom i wykonać identyfikację wizualną idealnie pasującą do Twojej marki. Wszystkie informacje zawarte w briefie objęte są klauzulą poufności i zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby przygotowania projektu.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jakie aktualnie mamy dostępne terminy rozpoczęcia realizacji projektu. Orientacyjny termin rezerwacji znajdziesz na stronie Kontakt. Potwierdzeniem rezerwacji terminu rozpoczęcia realizacji projektu jest przesłanie poprawnie uzupełnionego briefu, podpisanie umowy oraz wpłacenie zadatku.

Który dokument wybrać?

MINI BRAND BOOK

To kilkustronicowy dokument w pliku PDF przedstawiający styl marki. Dokument wykonany jest zgodnie z zaprojektowaną identyfikacją wizualną. Przyda się markom, których właściciele samodzielnie wykonują materiały reklamowe. Będzie świetnym przewodnikiem po stworzonej tożsamości wizualnej marki.

ZAWIERA:

Logo z wariantami
Paleta kolorów z oznaczeniem
Typografia z hierarchią
Prezentacja kierunku wizualnego

KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

To wielostronicowa księga w pliku PDF przedstawiająca szczegółowo wszystkie zaprojektowane elementy identyfikacji wizualnej. Cała księga wykonana jest zgodnie z zaprojektowaną identyfikacją wizualną. Przyda się markom, nad których wizerunkiem pracuje więcej osób. Dzięki temu każdy projektant otrzyma „instrukcję” jak tworzyć nowe materiały w oparciu o stworzoną identyfikację.

ZAWIERA:

Wprowadzenie
Paleta kolorów z oznaczeniami
Warianty logo
Charakterystyka logo
Minimalna wielkość logo
Pole ochronne logo
Dopuszczalne tła dla logo
Typografia z hierarchią
Prezentacja kierunku wizualnego
Elementy graficzne
Prezentacja zaprojektowanych materiałów reklamowych