LOGO & IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Stwórz spójną
i rozpoznawalną markę

To kompleksowa usługa dla pasjonatów i zaangażowanych właścicieli firm, którzy chcą przenieść swój biznes na wyższy poziom. Dzięki pakietom identyfikacji wizualnej otrzymasz wszystkie niezbędne elementy tworzące spójny wizerunek Twojej marki.

Pakiety identyfikacji wizualnej

Najlepsza droga do profesjonalnego wizerunku

Canva Brand

Stworzony dla właścicieli marek, którzy tworzą materiały reklamowe w Canva. Pakiet zawiera podstawowe elementy budujące tożsamość wizualną w pełni dostępne do dalszego kreowania marki za pomocą aplikacji Canva.

ANALIZA MARKI

KIERUNEK WIZUALNY

PALETA KOLORÓW

LOGO Z WARIANTAMI

TYPOGRAFIA

1 TURA POPRAWEK

BRAND BOARD

KOMPLET ELEMENTÓW W CANVA

PISEMNE PRZEKAZANIE PRAW AUTORSKICH

INWESTYCJA: 1299 PLN
Brand Start
Stworzony dla nowych marek, które nie posiadają jeszcze spójnego wizerunku. W pakiecie zostały zawarte najważniejsze elementy do rozpoczęcia pracy nad budowaniem nowej marki, która zapada w pamięci odbiorców.

ANALIZA MARKI

KIERUNEK WIZUALNY

PALETA KOLORÓW

LOGO Z WARIANTAMI

TYPOGRAFIA

ELEMENTY GRAFICZNE

1 TURA POPRAWEK

BRAND BOARD

KOMPLET PLIKÓW

PISEMNE PRZEKAZANIE PRAW AUTORSKICH

INWESTYCJA: 1799 PLN
Online Brand

Jeśli prowadzisz biznes online, dla którego potrzebujesz unikalnego wizerunku, to ten pakiet jest właśnie dla Ciebie. Otrzymasz niezbędne elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki, wzbogacone o graficzne treści do mediów społecznościowych.

ANALIZA MARKI

KIERUNEK WIZUALNY

PALETA KOLORÓW

LOGO Z WARIANTAMI

TYPOGRAFIA

ELEMENTY GRAFICZNE

4 SZABLONY DO POSTÓW

do edycji w Canva lub Photoshop

6 OKŁADEK WYRÓŻNIONYCH RELACJI

MINI INSTAGRAM FEED

1 TURA POPRAWEK

BRAND BOARD

KOMPLET PLIKÓW

PISEMNE PRZEKAZANIE PRAW AUTORSKICH

INWESTYCJA: 2599 PLN

Dlaczego Canva Brand to nadal profesjonalny i spersonalizowany projekt identyfikacji wizualnej i czym różni się od pełnych pakietów?

Pakiety logo

Jeśli potrzebujesz tylko logo...

Nowość

Monogram

MONOGRAM Z LITER

1 propozycja

LICENCJA KOMERCYJNA

INWESTYCJA: 199 PLN 149 PLN
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149 PLN

Logo

LOGO

1 propozycja

WARIANTY LOGO

Wariant dodatkowy i podrzędny

1 POPRAWKA PROJEKTU

PISEMNE PRZEKAZANIE PRAW AUTORSKICH

INWESTYCJA: 799 PLN
FAQ
Masz pytania? Odpowiedzieliśmy na najczęściej zadawane
Kroki współpracy

Przed rerzerwacją terminu rozpoczęcia realizacji projektu musisz wypełnić i przesłać do nas brief. Zastanów się nad grupą docelową i misją Twojej marki. Przemyśl, jakie cechy posiada Twoja marka. Ważne jest także, aby marka posiadała już swoją nazwę.

 

Brief dotyczący projektu jest niezbędnym elementem naszej pracy. Wypełnij go dokładnie, abyśmy mogli sprostać Twoim oczekiwaniom i wykonać identyfikację wizualną idealnie pasującą do Twojej marki. Wszystkie informacje zawarte w briefie objęte są klauzulą poufności i zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby przygotowania projektu.

Skontakuj się z nami, aby dowiedzieć się, jakie aktualnie mamy dostępne terminy rozpoczęcia rezalizacji projektu. Orientacyjny termin rezerwacji znajdziesz na stronie Kontakt. Potwierdzeniem rezerwacji terminu rozpoczęcia realizacji projektu jest przesłanie poprawnie uzupełnionego briefu, podpisanie umowy oraz wpłacenie zadatku.

FAQ / BRANDING

Jaka jest różnica między projektem logo, a projektem identyfikacji wizualnej?

W ramach projektu logo stworzymy dla Ciebie unikalny znak graficzny, który stanie się znakiem Twojej marki. Jeśli zdecydujesz się na projekt identyfikacji wizualnej, wykonamy dla Ciebie logo i zajmiemy się całą oprawą graficzną Twojej marki. Zbudujemy Twój wizerunek na każdej płaszczyźnie, aby Twoja działalność utrwaliła się w pamięci odbiorców.

Co to jest monogram?

Monogram to znak złożony z 2-3 liter, najczęściej od nazwy marki. Może stanowić logo Twojej marki.

Czym są warianty logo?

Warianty logo to kombinacje znaku. Wyróżniamy 3 warianty logo:
1. Wariant podstawowy – stanowi główny projekt logo i jest najczęściej używany przez markę.
2. Wariant dodatkowy – opcjonalny wariant, zwykle jest to odmiana wykonana w innym ułożeniu, stosowana zamiennie z logo podstawowym.
3. Wariant podrzędny – skrócona wersja wariantu podstawowego, może być np. w formie sygnetu lub monogramu, zwykle stosowana jako znak wodny, favicon lub stempel.

Co to jest brand board?

Brand board to tablica przedstawiająca podstawowe elementy budujące identyfikację wizualną Twojej marki takie, jak: logo, paleta kolorów i zestaw fontów.

W jaki sposób otrzymam zestaw fontów?

Wykonamy propozycję zestawu fontów dla Twojej marki. Zestaw fontów jest wyłącznie propozycją wykorzystania w projekcie identyfikacji wizualnej. Fonty nie są przedmiotem sprzedaży. Korzystamy z fontów na licencji OFL chyba, że wyrazisz zgodę na poszukiwania w obrębie fontów odpłatnych.

Co się stanie, jeśli po rundzie poprawek nie będę zadowolony z efektu?

Jeżeli z jakiegoś powodu nadal nie będziesz zadowolony z projektu (co zdarza się bardzo rzadko!), będziemy kontynuować proces udoskonalania według naszej obecnej stawki godzinowej projektanta graficznego.

Jeśli wycofam się ze współpracy, czy wpłacony zadatek zostanie zwrócony?

Nie. Zadatek na poczet projektu nie podlega zwrotowi. Przedpłata ma na celu rezerwację czasu na wykonanie projektu dla Ciebie. Rezerwujemy czas na projekty nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Jeśli wycofasz się z projektu, możesz niepotrzebnie zabrać czas, który mógł zostać zarezerwowany dla innego klienta. Przedpłata gwarantuje nam, że klienci poważnie podchodzą do realizacji projektu.

Jak mogę zarezerwować termin realizacji?

Skontakuj się z nami, aby dowiedzieć się, jakie aktualnie mamy dostępne terminy rozpoczęcia rezalizacji projektu. Orientacyjny termin rezerwacji znajdziesz na stronie Kontakt. Potwierdzeniem rezerwacji terminu rozpoczęcia realizacji projektu jest przesłanie poprawnie uzupełnionego briefu, podpisanie umowy oraz wpłata zadatku w wysokości 50% ceny projektu.