REZERWACJE ZOSTANĄ WZNOWIONE W CZERWCU. ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH 📃

Identyfikacja wizualna: Proces współpracy

( Krok 1 ) Brief 📋

Brief – to pierwszy i najważniejszy krok ze strony Klienta. Rzetelnie wypełniony brief pozwoli nam:
poznać Twoją markę
poznać Twoje oczekiwania
nakreśli wizerunek, który według Ciebie powinna mieć Twoja marka
określi konkurencję, której się obawiasz

Pamiętaj jednak, że nie zawsze Twoje oczekiwania wizualne pokrywają się z tym, czego potrzebuje Twoja marka.  

Po sprawdzeniu przez nas wypełnionego briefu i pełnej akceptacji kosztów ze strony klienta przechodzimy do kolejnego kroku – Formalności związanych z rezerwacją terminu realizacji.  

( Krok 2 ) Formalności 📑

Formalności są niezbędnym elementem do rezerwacji terminu realizacji projektu, ale nie tylko… Umowę podpisujemy, ponieważ:
➡️ ma na celu przekazanie praw autorskich do wykonanego projektu
➡️ daje gwarancję obu stronom o poważnym podejściu do realizacji
➡️ jest potwierdzeniem rezerwacji terminu rozpoczęcia projektu

Ważnym elementem formalności jest również wpłata zadatku. Przedpłata jest dla nas gwarancją, że rezerwowany termin nie zostanie bez pokrycia – czas jest niezwykle cenny. To daje nam informację, że Klient jest w 100% pewny swojej decyzji o współpracy. Po dokonaniu formalności przechodzimy do kolejnego kroku – Analizy marki, czyli pierwszej części projektu identyfikacji wizualnej. 

( Krok 3 ) Analiza 🔍

W tym miejscu zaczyna się projekt identyfikacji wizualnej Twojej marki. Analiza to nic innego jak badanie marki, czyli konfrontacja wypełnionego briefu z tym, czego potrzebuje marka. Analizujemy markę pod kątem:
jej cech charakteru
misji i celów
grupy docelowej
potrzeb
pozycji na tle konkurencji

Po dokonaniu formalności przechodzimy do kolejnego kroku – stworzenia Kierunku wizualnego, czyli drugiej części projektu identyfikacji wizualnej. 

( Krok 4 ) Kierunek wizualny 🎨

Kierunek wizualny to czas na przedstawienie pierwszych wniosków z analizy marki. Na tym etapie analiza marki zostanie uzupełniona o pierwsze wnioski i propozycję kierunku wizualnego marki. Pracę, którą do tej pory wykonaliśmy, otrzymasz w formie prezentacji, dzięki czemu w przejrzysty sposób poznasz całą prawdę o swojej marce i naszą koncepcję. Po akceptacji zaproponowanego przez nas kierunku wizualnego przechodzimy do kolejnego kroku – projektu Elementów tożsamości wizualnej, czyli trzeciej części projektu identyfikacji wizualnej. 

( Krok 5 ) Elementy tożsamości wizualnej 🖥️

Elementy tożsamości wizualnej to podstawowe elementy budujące spójny wizerunek Twojej marki:
➡️ paleta kolorów
➡️ logo
➡️ typografia
➡️ elementy graficzne
➡️ styl

Wymienione elementy to absolutne minimum do stworzenia spójnego wizerunku. Ta lista może być dłuższa – wszystko zależy od tego na jak duży pakiet się zdecydowałeś. Opracowane elementy otrzymasz w formie prezentacji – to da Ci pełny obraz stworzonej kreacji dla Twojej marki. Po akceptacji projektu dopełnimy formalności (wpłata pozostałej części kwoty projektu) i przekażemy dostęp do plików. Teraz pozostaje już tylko cieszyć się nową i piękną identyfikacją wizualną i rozpocząć wdrażanie projektu!

Zadbaj o spójny wizerunek swojej marki
Wybierz pakiet

udostępnij

identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu
Joanna Klupś

projektantka graficzna + założycielka marki

Absolwentka Edukacji Artystycznej na Wydziale Architektury Politechniki Poznańskiej. Projektuje oprawę wizualną firm z całej Polski. Projekty, które tworzy jasno określają cel, inspirują i pomagają wyróżnić markę na tle konkurencji.

identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu
Sekrety niezapomnianego pierwszego wrażenia marki
Voska-blog-kolor-akcentujacy-w-akcji
Kolor akcentujący w akcji
Voska-blog-jedna-branza-rozne-potrzeby
Zawód fotograf: Jedna branża, różne misje i potrzeby
Voska-social-media-instagram-feed
Budowanie silnej marki na Instagramie
Voska-blog-budzet-a-profesjonalizm
Budżet, a profesjonalizm
Stwórzmy Twoją inspirującą markę