Pasierb Stomatologia
2023
Stomatologia
Elementy projektu
Identyfikacja wizualna
Materiały do mediów społecznościowych
Miejsce, gdzie zaawansowana technologia stomatologiczna spotyka się z troską o Twój komfort i spokój, zapewniając usługi na najwyższym poziomie.
Marka kierowana jest do osób, które oczekują usług wykonywanych na najwyższym poziomie, pełnego komfortu i przyjaznej atmosfery. Marka ta łączy w sobie elegancję i profesjonalizm z naturalnym spokojem i zrównoważeniem, wyrażającymi się w paletach kolorów zieleni i antracytu.
czystość / prostota / wsparcie / gustowność / innowacyjność / wysoka jakość

Nasze wyzwanie

Projektowanie identyfikacji wizualnej dla marki, która aspiruje do najwyższych standardów usług, wymagało od nas nie tylko umiejętności technicznych, ale i głębokiego zrozumienia jej filozofii. Paleta kolorów opiera się o dwa główne kolory: zieleń i antracyt oraz dodatkowe drugorzędne barwy. Połączenie zieleni i antracytu tworzy interesujący i wyrazisty zestaw kolorów. Zieleń jest kojarzona z naturą, świeżością, spokojem i zrównoważeniem. Sprawdzi się jako kolor marki zwązanej ze zdrowiem. Antracyt jest kolorem elegancji, powagi i profesjonalizmu. Kolor ten często kojarzony jest z luksusem i ekskluzywnością. Może być stosowany przez firmy o wysokim standardzie usług lub produkty o wyjątkowej jakości. Odcienie zieleni są równoznaczne z relaksem, natomiast antracyt może budzić powagę – dzięki temu kolory te tworzą swego rodzaju kontrast. Taki zabieg może pomóc w wyróżnieniu się na tle konkurencji i przyciągnięciu uwagi odbiorcy. Logo marki składa się z logotypu i sygnetu. Sygnet stanowi monogram od nazwy – połączenie liter P i S. Taki element podkreśla poważny charakter marki. Całość tworzy kreację na wysokim poziomie, uwzgledniającą innowacyjność, indywidualne podejście do pacjenta, a przy tym otwartość i gustowność.

Spodobał Ci się ten projekt?