Instagram to potężne narzędzie do promowania Twojej marki. Każdy jego aspekt jest niesłychanie ważny. Musisz sprawić, aby odbiorca odwiedzając Twój profil zatrzymał się na dłużej.
Zdjęcie profilowe
Jeśli prowadzisz markę osobistą, której twarzą jesteś Ty sam(a), możesz oczywiście wstawić tam swoje zdjęcie. Jeżeli natomiast prowadzisz profil firmowy, logo w tym miejscu to must have! Dzięki temu odbiorca od razu zapamięta nazwę Twojej marki.
Bio
Koniecznie napisz kilka informacji o swojej marce. To pozwoli odbiorcy na szybkie poznanie czym się zajmujesz. Usuń z opisu zbędne hashtagi (np. #studiokreatywne) i przekierowania do innych kont – te elementy sprawiają, że odbiorca zamiast pozostać dłużej na Twoim profilu, przejdzie do innych miejsc. Opis powinien być krótki, zachęcający i mieć charakter informacyjny. Jeśli posiadasz stronę internetową, koniecznie umieść do niej link. Dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie linku z listą przycisków przenoszących do ważnych miejsc na Twojej stronie (zobacz jak, wygląda to u nas: voskastudio.pl/linki).
Okładki wyróżnionych relacji
To bardzo ważny element Twojego profilu, a niestety nadal często pomijany. Okładki od razu wprowadzą odbiorcę w styl marki i podkreślą charakter marki – jest jeden warunek: muszą być spójne z identyfikacją wizualną.
1. Zaprezentuj kluczowe informacje o swoich usługach
2. Zadbaj o przejrzystą strukturę okładek
3. Zaprojektuj okładki tak, aby zachęciły odbiorcę do zatrzymania się na twoim profilu
4. Pamiętaj o spójności z identyfikacją wizualną Twojej marki

Posty
Zadbaj o wysokiej jakości zdjęcia i grafiki. Posty powinny być związane z działalnością Twojej marki, stworzone w taki sposób, aby odbiorca chętnie je udostępniał i zapisywał – to zbuduje większy zasięg Twojego profilu. Jeśli nie masz czasu i pomysły na kreowanie interesującej szaty graficznej dla swoich postów, możesz skorzystać z pomocy szablonów. Oferujemy realizację szablonów, które możesz edytować w Canvie lub Photoshopie. Każdy szablon jest w pełni edytowalny, co oznacza, że masz pełną dowolność w kreowaniu kolejnych postów. Dzięki szablonom zaoszczędzisz czas i energię na wymyślanie interesujących kreacji spójnych z identyfikacją wizualną Twojej marki.
