FAQ

01 Ogólne
Jak mogę się dowiedzieć o aktualnym terminie rezerwacji?
Skontakuj się z nami, aby dowiedzieć się, jakie aktualnie mamy dostępne terminy rozpoczęcia rezalizacji projektu. Orientacyjny termin rezerwacji znajdziesz na stronie w zakładce Kontakt.
Co muszę zrobić, aby zarezerwować termin realizacji?
Aby zarezerwować termin realizacji należy przesłać poprawnie wypełniony brief, podpisać umowę oraz wpłacić zadatek.
Co się stanie, jeśli po rundzie poprawek nadal nie będę zadowolony z efektu?
Jeżeli z jakiegoś powodu nadal nie będziesz zadowolony z projektu (co zdarza się bardzo rzadko!), będziemy kontynuować proces udoskonalania według naszej obecnej stawki godzinowej.
Czy zostanie mi zwrócony zadatek, jeśli wycofam się ze współpracy?
Nie. Zadatek na poczet projektu nie podlega zwrotowi. Przedpłata ma na celu rezerwację czasu na wykonanie projektu dla Ciebie. Rezerwujemy czas na projekty nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Jeśli wycofasz się z projektu, możesz niepotrzebnie zabrać czas, który mógł zostać zarezerwowany dla innego klienta. Przedpłata gwarantuje nam, że klienci poważnie podchodzą do realizacji projektu.
02 Identyfikacja wizualna
Jaka jest różnica między projektem logo, a projektem identyfikacji wizualnej?
W ramach projektu logo stworzymy dla Ciebie unikalny znak graficzny, który stanie się znakiem Twojej marki. Jeśli zdecydujesz się na projekt identyfikacji wizualnej, wykonamy dla Ciebie logo i zajmiemy się całą oprawą graficzną Twojej marki. Zbudujemy Twój wizerunek na każdej płaszczyźnie, aby Twoja działalność utrwaliła się w pamięci odbiorców.
Czym są warianty logo?
Warianty logo to kombinacje znaku. Wyróżniamy 3 warianty logo:
1. Wariant podstawowy – stanowi główny projekt logo i jest najczęściej używany przez markę.
2. Wariant dodatkowy – opcjonalny wariant, zwykle jest to odmiana wykonana w innym ułożeniu, stosowana zamiennie z logo podstawowym.
3. Wariant podrzędny – skrócona wersja wariantu podstawowego, może być np. w formie sygnetu lub monogramu, zwykle stosowana jako znak wodny, favicon lub stempel.
W jaki sposób otrzymam zestaw fontów?
Wykonamy propozycję zestawu fontów dla Twojej marki. Zestaw fontów jest wyłącznie propozycją wykorzystania w projekcie identyfikacji wizualnej. Fonty nie są przedmiotem sprzedaży. Korzystamy z fontów na licencji OFL chyba, że wyrazisz zgodę na poszukiwania w obrębie fontów odpłatnych.
Czym jest Brand Board?
Brand board to tablica przedstawiająca podstawowe elementy budujące identyfikację wizualną Twojej marki takie, jak: logo, paleta kolorów i zestaw fontów.
Czym jest Mini Brand Book?
To kilkustronicowy dokument w pliku PDF przedstawiający styl marki. Dokument wykonany jest zgodnie z zaprojektowaną identyfikacją wizualną. Przyda się markom, których właściciele samodzielnie wykonują materiały reklamowe. Będzie świetnym przewodnikiem po stworzonej tożsamości wizualnej marki.
03 Web design
Od czego zależy ostateczna cena projektu?
Ostateczna cena projektu zależy od Twoich oczekiwań wizualnych oraz funkcjonalnych. Wyceny możemy dokonać dopiero po otrzymaniu wypełnionego briefu.
Czy serwer i domenę otrzymam w cenie projektu?
Nie. Koszty utrzymania serwera i domeny nie są wliczone w cenę projektu. Usługi hostingowe wykupujesz we własnym zakresie. Jeśli potrzebujesz pomocy, chętnie pomożemy wybrać Ci odpowiednie usługi dla Twojej strony.
Jakie materiały muszę dostarczyć do realizacji projektu?
Do realizacji projektu musisz dostarczyć wszelkie treści oraz zdjęcia, które mają znaleźć się na Twojej stronie. Szczegółowy spis materiałów otrzymasz przed rozpoczęciem współpracy.
Dlaczego muszę dostarczyć materiały aż 14 dni przed rozpoczęciem realizacji?
Terminy na projekty stron rezerwujemy nawet z kilku miesięcznym wyprzedzeniem. Brak materiałów nie pozwala nam na rozpoczęcie projektu i tym samym negatywnie wpływa na nasz grafik. Jeśli nie otrzymamy materiałów, to w przypadku 14-dniowego buforu mamy jeszcze możliwość przyśpieszenia następnych projektów i rozpoczęcia ich wcześniej. Nie dostarczenie materiałów w określonym terminie może skutkować przesunięciem realizacji na koniec kolejki lub rozwiązaniem umowy.
04 Monogram
Co to jest monogram?
Monogram to znak złożony z 2-3 liter, najczęściej od nazwy marki. Może stanowić logo Twojej marki.
Czym jest licencja komercyjna?
Licencja komercyjna zawiera: nieograniczone projekty osobiste i komercyjne, użycie monogramu do dużych projektów komercyjnych (wydruków/statycznych obrazów cyfrowych), użycie monogramu do reklam cyfrowych w dowolnych mediach społecznościowych, użycie monogramu dla 1 witryny, użycie monogramu jako logo marki. Licencja komercyjna pozwala na wykorzystywanie projektu na profilach komercyjnych, w tym również jako logo marki. Nie możesz jednak odsprzedawać projektu.
Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli zakupiony projekt monogramu nie przypadnie mi do gustu?
Nie. Ze względu na cyfrowy charakter tego projektu, monogram nie podlega zwrotowi.