Twoja baza wiedzy, informacji i inspiracji

2023
Content creator / social media
Precious Content
Marka kierowana jest do osób, które oczekują usługi na wysokim poziomie. Usługi oferowane przez markę są usługami, które wymagają kreatywności. Zatem styl marki powinien być odbierany jako kreatywny, pewny siebie, a przy tym elegancki. W stworzonej kreacji zastosowaliśmy połączenie kolorów: fioletowego i pomarańczowego. Fioletowy i pomarańczowy to dwa kolory komplementarne. Takie zestawienie pozwoliło nam uzyskać kontrastowy i dynamiczny efekt, który przyciąga uwagę i zapada w pamięci odbiorcy. Kolor fioletowy kojarzony jest z luksusem, kreatywność, ale również z tajemniczością. Kolor pomarańczowy symbolizuje energię, entuzjazm i optymizm. Kreatywna paleta kolorów została wzbogacona o elegancką typografię. Akcent stanowią rysowane odręcznie elementy graficzne w postaci rozmytych plam farby.
Elementy projektu
Identyfikacja wizualna / Materiały do druku / Materiały do mediów społecznościowych
Słowa kluczowe
elegancja / kreatywność / pewność siebie / wysoka jakość