Twoja baza wiedzy, informacji i inspiracji

2023
Studio fotograficzne
White Balance Studio
Odważna paleta kolorów skupiająca się wokół bieli i jaskrawych akcentów odzwierciedla nowatorki i kreatywny charakter marki. Kolor biały został zastosowany jako podstawowy kolor marki. Przez swoją uniwersalność jest dobrym tłem dla nasyconych kolorów akcentujących. Wprowadzenie białego koloru do identyfikacji wizualnej marki przyczyniło się do uporządkowania i uspokojenia kreacji. To z kolei może ma wpływ na budowaniu wizerunku marki jako rzetelnej i profesjonalnej. Dla wyrażenia energii i dynamiki biały kolor został zestawiony z nasyconymi kolorami: zielonym i fioletowym. Neonowy kolor przyciąga uwagę, dlatego podkreśla walory marki takie, jak: kreatywność, innowacyjność i podążanie za obecnymi trendami.
Elementy projektu
Identyfikacja wizualna / Materiały do mediów społecznościowych
Słowa kluczowe
nowoczesny / pewny siebie / wyrafinowany / innowacyjny / inspirujący