REZERWACJE ZOSTANĄ WZNOWIONE W CZERWCU. ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH 📃

Kolor akcentujący w akcji

Na początek zacznijmy od wyjaśnienia czym jest kolor akcentujący w palecie:

Kolor akcentujący w palecie kolorów marki to zazwyczaj jeden konkretny kolor, który jest używany w celu wyróżnienia lub podkreślenia określonych elementów wizualnych. W praktyce, kolor akcentujący wyróżnia się spośród innych kolorów z palety kolorów marki i jest używany strategicznie. Ma za zadanie przyciągać uwagę i podkreślać istotne elementy wizualne na stronie internetowej, w reklamach, opakowaniach produktów czy innych materiałach marketingowych.


Jak możesz wykorzystać kolor akcentujący?
Są różne sposoby:

🖥️ Na stronie internetowej

Wykorzystaj kolor akcentujący na stronie internetowej w elementach takich, jak: nagłówki, przyciski, czy linki. Pamiętaj jednak, aby te elementy były jednolite z resztą designu.

📱 W social mediach

Stosuj kolor akcentujący w postach na platformach społecznościowych. To pomoże wyróżnić treści marki na tle innych.

📃 W materiałach reklamowych

Włącz kolor akcentujący do wszelkich materiałów marketingowych, takich jak: plakaty, ulotki, banery reklamowe. To zwiększy rozpoznawalność marki.

🧃 Na opakowaniach produktów

Jeśli marka oferuje produkty, zastosuj kolor akcentujący w opakowaniach. To pomoże klientom szybko zidentyfikować produkty.

🎭 podczas eventów

Wykorzystuj kolor akcentujący podczas organizowania eventów, promocji i innych działań marketingowych. Możesz zastosować go w dekoracjach, gadżetach promocyjnych, czy strojach pracowników.

udostępnij

identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu
Joanna Klupś

projektantka graficzna + założycielka marki

Absolwentka Edukacji Artystycznej na Wydziale Architektury Politechniki Poznańskiej. Projektuje oprawę wizualną firm z całej Polski. Projekty, które tworzy jasno określają cel, inspirują i pomagają wyróżnić markę na tle konkurencji.

Kate Malavski Brand – 11
10 najczęstszych błędów w projektowaniu UX i jak ich unikać
identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu
Identyfikacja wizualna: Proces współpracy
identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu
Magia pustki: "white space"
identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu
Sekrety niezapomnianego pierwszego wrażenia marki
Voska-blog-darmowy-szablon-mark-Canva
Darmowy szablon marki do edycji w Canva
Stwórzmy Twoją inspirującą markę