Duży budżet to konieczność, żeby marka wyglądała profesjonalnie – czy na pewno?
Inwestycja na przyszłość
Inwestujesz w produkty, inwestujesz w miejsce, w którym będziesz prowadzić swoją działalność, inwestujesz w reklamę, aby dotrzeć do odbiorców, a wizerunek traktujesz jako coś dodatkowego. Błąd! Zastanów się i zmień hierarchię swoich działań.
✨ Wizerunek to coś, co pozostanie z Tobą w miejscu, w którym będziesz prowadzić działalność.
✨ Wizerunek będzie trafiał (lub nie) do Twoich odbiorców poprzez reklamę, w którą inwestujesz.
✨ Wizerunek będziesz prezentował wraz ze swoimi produktami i usługami.
Zmień myślenie
Projekt identyfikacji wizualnej to inwestycja w przyszłość Twojej marki. Inwestycja, dzięki której trafisz do odpowiedniej grupy odbiorców. Inwestycja, która zaowocuje i w przyszłości się zwróci.
Budżet nie musi być duży
To prawda, im więcej zainwestujesz w wizerunek, tym więcej Twoja marka zyska. Jednak mamy świadomość, że na starcie masz na głowie mnóstwo wyzwań, które pochłaniają sporo pieniędzy. Dlatego też powinieneś zadbać przynajmniej o minimum, na którym można budować solidne fundamenty:
✅ paleta kolorów dostosowana do charakteru marki
✅ logo z wariantami
✅ typografia, która ma ogromny wpływ na styl marki
Warto jednak zwrócić się o pomoc projektantów, którzy dokonają analizy Twojej marki i stworzą wszystkie elementy biorąc pod uwagę cechy marki, grupę docelową i wiele innych bardzo ważnych czynników.