Studio

Budżet, a profesjonalizm

Duży budżet to konieczność, żeby marka wyglądała profesjonalnie – czy na pewno?

Inwestycja na przyszłość

Inwestujesz w produkty, inwestujesz w miejsce, w którym będziesz prowadzić swoją działalność, inwestujesz w reklamę, aby dotrzeć do odbiorców, a wizerunek traktujesz jako coś dodatkowego. Błąd! Zastanów się i zmień hierarchię swoich działań. 

✨ Wizerunek to coś, co pozostanie z Tobą w miejscu, w którym będziesz prowadzić działalność.
✨ Wizerunek będzie trafiał (lub nie) do Twoich odbiorców poprzez reklamę, w którą inwestujesz.
✨ Wizerunek będziesz prezentował wraz ze swoimi produktami i usługami.

Dlatego właśnie wizerunek powinien być pierwszym punktem do odhaczenia na Twojej liście zadań
Odhacz
Zmień myślenie

Projekt identyfikacji wizualnej to inwestycja w przyszłość Twojej marki. Inwestycja, dzięki której trafisz do odpowiedniej grupy odbiorców. Inwestycja, która zaowocuje i w przyszłości się zwróci.

Budżet nie musi być duży

To prawda, im więcej zainwestujesz w wizerunek, tym więcej Twoja marka zyska. Jednak mamy świadomość, że na starcie masz na głowie mnóstwo wyzwań, które pochłaniają sporo pieniędzy. Dlatego też powinieneś zadbać przynajmniej o minimum, na którym można budować solidne fundamenty:
✅ paleta kolorów dostosowana do charakteru marki
logo z wariantami
typografia, która ma ogromny wpływ na styl marki


Warto jednak zwrócić się o pomoc projektantów, którzy dokonają analizy Twojej marki i stworzą wszystkie elementy biorąc pod uwagę cechy marki, grupę docelową i wiele innych bardzo ważnych czynników.

Dowiedz się więcej o oferowanych przez nas pakietach identyfikacji wizualnej
Sprawdź

udostępnij

identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu
Joanna Klupś

projektantka graficzna + założycielka marki

Absolwentka Edukacji Artystycznej na Wydziale Architektury Politechniki Poznańskiej. Projektuje oprawę wizualną firm z całej Polski. Projekty, które tworzy jasno określają cel, inspirują i pomagają wyróżnić markę na tle konkurencji.

identyfikacja wizualna, projekt logo, branding, kreowanie marki, opakowanie produktu
Sekrety niezapomnianego pierwszego wrażenia marki
Voska-blog-czerwone-flagi-w-brandingu
Czerwone flagi w brandingu, na które warto zwrócić uwagę
Voska-blog-kolor-akcentujacy-w-akcji
Kolor akcentujący w akcji
monogram, logo marki
Monogram: To musisz wiedzieć o projekcie
Voska-social-media-instagram-feed
Budowanie silnej marki na Instagramie
Stwórzmy Twoją inspirującą markę