Logo & Identyfikacja wizualna

Stwórz spójną i rozpoznawalną markę

logo & identyfikacja wizualna

To kompleksowa usługa dla pasjonatów i zaangażowanych właścicieli firm, którzy chcą przenieść swój biznes na wyższy poziom. Dzięki pakietom identyfikacji wizualnej otrzymasz wszystkie niezbędne elementy tworzące spójny wizerunek Twojej marki.

Brand Start

Najlepszy dla nowych marek, które nie posiadają jeszcze spójnego wizerunku
899 PLN
  • 1 propozycja logo
  • 1 propozycja kierunku wizualnego Twojej marki
  • do 3 poprawek projektu
  • mood board
  • paleta kolorów marki
  • zestaw fontów
  • pattern (motyw graficzny)
  • brand board
  • pełny komplet plików
  • pisemne przekazanie majątkowych praw autorskich

Brand Pro

Dedykowany markom, które chcą kompleksowej oprawy graficznej lub zależy im na odświeżeniu wizerunku
2499 PLN
  • 2 propozycje logo
  • alternatywna forma logo
  • 2 propozycje kierunku wizualnego Twojej marki
  • do 3 poprawek wybranej propozycji
  • mood board
  • paleta kolorów marki
  • zestaw fontów
  • pattern (motyw graficzny)
  • 4 szablony na social media
  • projekt 2 wybranych materiałów reklamowych*
  • favicon na stronę internetową
  • brand board
  • pełny komplet plików
  • pisemne przekazanie majątkowych praw autorskich
  • księga identyfikacji wizualnej

* Możesz wybrać 2 dowolne projekty materiałów reklamowych takich jak: wizytówka / ulotka / voucher / banner reklamowy. Pakiet nie obejmuje wydruku.

InfoPack

InfoPack to zbiór niezbędnych informacji, które musisz znać przed dokonaniem wyboru odpowiedniego pakietu dla Twojej marki. Pobierz InfoPack i dowiedz się więcej o pakietach identyfikacji wizualnej.

Logo Mini

320 PLN
  • 1 propozycja logo
  • do 3 poprawek projektu
  • brand board
  • pełny komplet plików
  • pisemne przekazanie majątkowych praw autorskich

Logo

700 PLN
  • 3 propozycje logo
  • alternatywna forma logo
  • do 3 poprawek wybranego projektu
  • brand board
  • pełny komplet plików
  • pisemne przekazanie majątkowych praw autorskich

logo

Stworzymy Twój unikalny znak graficzny, dzięki czemu Twoja marka stanie się rozpoznawalna.

FAQ

Wybierając projekt Logo stworzymy dla Ciebie unikalny znak graficzny, który stanie się znakiem Twojej marki. Natomiast jeśli zdecydujesz się na projekt Identyfikacji wizualnej, wykonamy dla Ciebie logo i zajmiemy się całą oprawą graficzną Twojej marki. Zbudujemy Twój wizerunek na każdej płaszczyźnie, aby Twoja działalność utrwaliła się w pamięci odbiorców.

Mood Board to nic innego, jak tablica pomysłów. Zanim stworzymy właściwy wizerunek Twojej marki przedstawimy Ci tablicę skojarzeń i pomysłów, aby zobrazować naszą wizję na image Twojej marki. 

Brand Board to prezentacja oprawy graficznej marki, dzięki której zobaczysz jak prezentują się wszystkie elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki.

Szablony na social media to pakiet grafik, które możesz w pełni edytować za pomocą aplikacji Canva lub programu Photoshop. Dzięki temu stworzysz samodzielnie posty na swoje profile społecznościowe. 

Szablony są dedykowane dla osób, które dbają o kontakt z odbiorcą za pośrednictwem mediów społecznościowych. Możesz wykorzystać je
na swoich kanałach social media takich jak Facebook czy Instagram, pokazując przy tym spójny wizerunek Twojej marki oraz wyczucie stylu. 

Przed rozpoczęciem pracy nad projektem będziemy potrzebować wypełnionego przez Ciebie briefu projektowego. Brief to ankieta dotycząca projektu, która jest niezbędnym elementem naszej pracy. Wypełnij ją dokładnie, abyśmy mogli sprostać Twoim oczekiwaniom.

Musisz mieć solidne wyobrażenie o docelowych odbiorcach, swojej misji biznesowej, produktach i usługach. Zastanów się jakie style są Tobie bliskie. Możesz pokazać nam również przykłady, które zupełnie nie są w Twoim guście. Ważne jest także, aby Twoja marka posiadała już swoją nazwę.

Jeżeli z jakiegoś powodu nadal nie będziesz zadowolony z projektu (co zdarza się bardzo rzadko!), będziemy kontynuować proces udoskonalania według naszej obecnej stawki godzinowej.

Nie. Zadatek na poczet projektu nie podlega zwrotowi. Przedpłata ma na celu rezerwację czasu na wykonanie projektu dla Ciebie. Rezerwujemy czas na projekty nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Jeśli wycofasz się z projektu, możesz  niepotrzebnie zabrać czas, który mógł zostać zarezerwowany dla innego klienta. Przedpłata  gwarantuje nam, że klienci poważnie podchodzą do realizacji projektu.

Proces projektowania Logo

Brief to najważniejszy element, potrzebny do wykonania Twojego logo. Jest to ankieta projektowa, która ułatwi nam zapoznanie się z Twoimi preferencjami i oczekiwaniami wizualnymi.

Po zapoznaniu się z wypełnionym przez Ciebie briefem, wyślemy Ci umowę o wykonanie projektu. Przesłany wcześniej przez Ciebie brief jest również załącznikiem umowy. To on określa Twoje oczekiwania, dlatego ważne jest, aby został dokładnie uzupełniony.

Po podpisaniu umowy poprosimy Cię o przedpłatę (zadatek) w wysokości 30% kwoty ostatecznej. Przedpłata ma na celu przede wszystkim rezerwację czasu na przygotowanie projektu logo Twojej marki. Dodatkowo jest dla nas gwarancją, że podchodzisz do projektu poważnie i zależy Ci na dobrej współpracy.

Analiza rynku to nic innego jak przegląd konkurencji. Zależy nam, aby Twoje logo było wyjątkowe i niepowtarzalne. Dlatego też analizujemy obecny rynek, aby móc stworzyć dla Ciebie unikalny znak, który w pełni spełni Twoje oczekiwania.

Tworzymy rożne koncepcje Twojego znaku. Otrzymasz od nas 3 zupełnie odmienne projekty Twojego nowego logo, z których będziesz mógł wybrać właściwy kierunek wizualny.

Z zaprezentowanych wcześniej trzech propozycji logo wybierasz jeden projekt. Jeśli uznasz, że do wybranego znaku należy wprowadzić poprawki – pracujemy dalej.

W cenie oferujemy 3 poprawki wybranego projektu. Dopracujemy nowy znak według Twoich preferencji w najdrobniejszym szczególe, tak aby w pełni sprostać Twoim oczekiwaniom. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu (co zdarza się bardzo rzadko!) uznasz, że mimo trzeciej poprawki, nadal nie jesteś zadowolony z projektu – pracujemy dalej. Kolejne poprawki są liczone według obecnej stawki godzinowej projektanta graficznego.

Po wszystkich poprawkach Twoje logo jest już w pełni ukończone. Na tym etapie otrzymasz od nas wizualizacje projektu, abyś mógł zobaczyć jak prezentuje się Twój nowy znak w różnych zastosowaniach. Jest to moment ostatecznej akceptacji projektu.

Ukończony i zaakceptowany przez Ciebie projekt logo zapisujemy w formacie wektorowym i rastrowym, w kolorystyce niezbędnej do wydrukowania pliku, bądź publikacji w Internecie.

Na tym etapie pozostaje tylko płatność za wykonany projekt oraz przekazanie praw autorskich. 

Księga znaku to opcjonalny element, nad którym warto się również zastanowić. Księga znaku to “instrukcja obsługi logo”, stworzona przez autora, aby ułatwić prawidłowe używanie go przez inne osoby.

Oferujemy wersję podstawową lub pełną Księgi Znaku.
Podstawowa wersja zawiera:

  1. Geneza powstania logo
  2. Podstawowa wersja znaku
  3. Alternatywne wersje znaku
  4. Wersja chromatyczna i achromatyczna znaku
  5. Kolorystyka znaku
  6. Typografia znaku
  7. Stosowanie znaku na różnych tłach


Pełna wersja zawiera:

  1. Geneza powstania logo
  2. Podstawowa wersja znaku
  3. Alternatywne wersje znaku
  4. Wersja chromatyczna i achromatyczna znaku
  5. Konstrukcja znaku
  6. Pole ochronne oraz pole podstawowe znaku
  7. Kolorystyka znaku
  8. Typografia znaku
  9. Skalowanie i minimalne rozmiary znaku
  10. Stosowanie znaku na różnych tłach
  11. Niedopuszczalne modyfikacje

Proces projektowania Identyfikacji wizualnej

Brief to najważniejszy element, potrzebny do wykonania Twojej identyfikacji wizualnej. Jest to ankieta projektowa, która ułatwi nam zapoznanie się z Twoimi preferencjami i oczekiwaniami wizualnymi.

Po zapoznaniu się z wypełnionym przez Ciebie briefem, wyślemy Ci umowę o wykonanie projektu. Przesłany wcześniej przez Ciebie brief jest również załącznikiem umowy. To on określa Twoje oczekiwania, dlatego ważne jest, aby został dokładnie uzupełniony.

Po podpisaniu umowy poprosimy Cię o przedpłatę (zadatek) w wysokości 30% kwoty ostatecznej. Przedpłata ma na celu przede wszystkim rezerwację czasu na przygotowanie projektu identyfikacji wizualnej Twojej marki. Dodatkowo jest dla nas gwarancją, że podchodzisz do projektu poważnie i zależy Ci na dobrej współpracy.

Po otrzymaniu przedpłaty postępujemy do realizacji projektu, którą rozpoczynamy od analizy rynku. Zależy nam, aby Twoja identyfikacja wyróżniała Cię spośród konkurencji. Dlatego też analizujemy obecny rynek, aby móc stworzyć dla Ciebie unikalny wizerunek, który w pełni spełni Twoje oczekiwania.

Stworzymy dla Ciebie mood board, czyli tablicę pomysłów. Pozwoli nam to zobrazować Ci naszą wizję dotyczącą nowego wizerunku Twojej marki.

Tworzymy rożne koncepcje Twojego znaku oraz stylistyki całej identyfikacji wizualnej. Otrzymasz od nas 2 zupełnie odmienne projekty Twojej nowej identyfikacji wizualnej, z których będziesz mógł wybrać właściwy kierunek.

Z zaprezentowanych wcześniej dwóch propozycji logo i kierunku wizualnego wybierasz jeden projekt. Jeśli uznasz, że do wybranego elementów należy wprowadzić poprawki – pracujemy dalej.

W cenie oferujemy 3 poprawki. Dopracujemy nowy wizerunek Twojej marki według Twoich preferencji w najdrobniejszym szczególe, tak aby w pełni sprostać Twoim oczekiwaniom. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu (co zdarza się bardzo rzadko!) uznasz, że mimo trzeciej poprawki, nadal nie jesteś zadowolony z projektu – pracujemy dalej. Kolejne poprawki są liczone według obecnej stawki godzinowej projektanta graficznego.

Po wprowadzeniu poprawek do logo i kierunku wizualnego Twojej marki zabieramy się za tworzenie pozostałych elementów identyfikacji wizualnej. W zależności od tego jaki wybrałeś pakiet – projektujemy dodatkowe elementy takie jak szablony na social media, materiały reklamowe i favicon na Twoją stronę internetową.

Po wszystkich poprawkach identyfikacja wizualna Twojej marki jest już w pełni ukończona. Na tym etapie otrzymasz od nas wizualizacje projektu (brand board), abyś mógł zobaczyć jak prezentuje się Twój nowy znak i szata graficzna w różnych zastosowaniach. Jest to moment ostatecznej akceptacji projektu.

Ukończony i zaakceptowany przez Ciebie projekt logo oraz elementów dodatkowych zapisujemy w formacie wektorowym i rastrowym, w kolorystyce niezbędnej do wydrukowania pliku, bądź publikacji w Internecie.

Na tym etapie pozostaje tylko płatność za wykonany projekt oraz przekazanie praw autorskich. 

Jeżeli wybrałeś pakiet Branding Pro otrzymasz od nas również Księgę Identyfikacji Wizualnej. Księga zawiera wszelkie informacje dotyczące stworzonej identyfikacji wizualnej marki. Znajdziesz tam również Księgę Znaku, która jest “instrukcją obsługi logo”, stworzoną przez autora, aby ułatwić prawidłowe używanie go przez inne osoby.

Przykładowy spis treści Księgi Identyfikacji Wizualnej znajdziesz w InfoPacku.

Pamiętaj, że logo to podstawowy element identyfikacji wizualnej.
Zadbaj o to, aby było Twoją dumą.​

Poniższy formularz pozwoli nam poznać Twoje oczekiwania odnośnie projektu

Ankieta dotycząca projektu jest niezbędnym elementem naszej pracy. Wypełnij ją dokładnie, abyśmy mogli sprostać Twoim oczekiwaniom i wykonać logo oraz identyfikację wizualną idealnie pasujące do Twojej marki. Wszystkie informacje zawarte w briefie objęte są klauzulą poufności i zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby przygotowania projektu.

Mamy zaprojektować dla Ciebie logo czy logo wraz z całą identyfkacją wizualną marki?
Wybierz odpowiedni formularz i uzupełnij.

Uwielbiamy współpracować z pasjonującymi i zaangażowanymi firmami, które chętnie rozwijają swoją markę.
Z przyjemnością zaprojektujemy Twój nowy wizerunek.